3 Mart 2011 Perşembe

#blogumadokunma











Ben bu kadar saçma sapanlığa dayanamıyorum arkadaş! 
Yok neymiş efendim, bloglarda maç yayını yapılıyormuş, digiturkmüş bilmemneymiş..

Bana ne arkadaş!

Türkiye de ki binlerce blog yazan insanla gidip korsanları aynı kefeye koyarsan bu kadar tepki alman normal değil mi? Beni ister günde 1 kişi okusun ister 100 kişi. Bu benim zevkim. Bu benim günlüğüm. 
Ben senin oyuncağın olmak için yazmıyorum ki! Yazmadım da...

Ben senin kanal listene müdahale ediyomuyum Digiturk?

Ben senin gösterdiğin saçma sapan maçlara, maç bile seçememene, paramla rezil olmaya müdahale ediyormuyum?

Digitürk'çüm eğer evinde ligtv yoksa bana ya da herhangi bir vatandaşa mail at sana maçları izleyebileceğin linklerin sitelerin listesini yollasın! 

Yeni logo yapmışsın, hayırlı olsun ama önce şu durumu düzelt bakalım hadi canımın içi...

Gelgelelim benim tutumuma. Genel olarak bloggerlar wordpress'e geçip bu durumun en az hasarla atlatma eğilimindeler. Saygı duyarım. Bense blogspot.com'da yazmaya devam edeceğim. Wordpress'e geçmeyi planlamıyorum

Bu anarşik duruma karşı sporx.com'a yoğunlaşıp herkesin okuyacağı bir platformda yazmayı seçiyorum.

Dileğim, bu yanlışın bir an önce düzeltilmesi...

Sağlıcakla Kalın...

0 yorum:

Sporx.com Yazıları

Twitter


Blogger tarafından desteklenmektedir.

İLETİŞİM