20 Ocak 2011 Perşembe

Barcelona Dominasyonu Sizi de Sıkmadı mı?















Barcelona'nın oynadığı bol paslı, ofansif total futbol 2-3 senedir istisna maçlar haricinde durdurulamaz halde. İlk zamanlar izlemesi göze hoş gelen futbol tartışmasız hepimizi mest etti. Özellikle lig maçlarındaki dominasyonu yadsınamaz hale geldi. Çoğunluğu altyapıdan gelen çekirdek kadrosu da zaman geçtikçe mükemmele yaklaştı, kimine gore de mükemmele ulaştı.

Belki çok aykırı bir futbol severim bilmiyorum. Real Madrid sempatizanıyım evet ama ben en çok futbola aşığım. Her maçı Barcelona'nin kazanmasından, monoton seri galibiyetlerden sikildim. Her mac ayni her mac güzel futbol artık bana suni ve sevimsiz geliyor. Barcelona maçını izlemektense iki orta sıra takiminin golsüz maçını izlemeyi tercih ediyorum artık. Ya ben çok sıkılganım, ya Real Madrid sempatizanlığım iyice arttı ya da hakikaten mükemmele yakin futboldan artık keyif almıyorum.

Barcelona artık futbolun doğasına aykırı geliyor bana. Evet çok iyiler. Evet şimdiden dünya futbol tarihine geçtiler. Ama ben bu mükemmeliyetin futbolu bu kadar essiz yapan heyecanı, mücadeleyi öldürdüğünü düşünüyorum.  

2 yorum:

Adsız dedi ki...

barcelona'nın oynadıgı futboldan sıkılabilmek için bir sekilde barça'ya karsı nefret duymak ya da real madrid sempatizanı olmanın gerektigini dusunuyorum. :) ne yapmasını istiyoruz ki adamların buyurun siz gol atın diye davet etmesini mi?

aksine muhtemelen ömür boyu böylesi bir takım ve stil göremeyecegimiz için her maçı kaçırmadan izlemek lazım.)

tandemibozmak dedi ki...

Saygı duyarım ben, futboldaki eşit olmayan güç dengelerine dem vurmuştum.. Hala barça'yı izlemek keyif vermiyor üzgünüm :)

Sporx.com Yazıları

Twitter


Blogger tarafından desteklenmektedir.

İLETİŞİM