14 Şubat 2011 Pazartesi

Galip Öztürk'le Mini Söyleşi






















Galip Öztürk sizden gelen soruları cevapladı işte keyifli mini söyleşimiz...

1. Bahis yorumlarınızı keyifle dinliyorum. Merak ettiğim konu, kendiniz bahis oynuyormusunuz, oynuyorsanız ne sıklıkla?
2. Dünyada en çok sevdiğiniz 3 futbol klübünü ve 3 oyuncuyu söyleyebilirmisiniz?
3.İngiltere-İspanya-İtalya-Fransa-Almanya ve tabii ki Türkiye'de bu sene şampiyonluktaki en büyük favorileriniz kimlerdir?


1. Bazen ben de oynuyorum. Ama internetten oynamayı sevmiyorum. Bir bayiye gidip orada insanların yorumlarına kulak kabartmak hoşuma gidiyor. Sadece 2 TL'lik oynuyorum. Fazla maceraya girmeyip 4 maçla sınırlandırıyorum. Ama inanın, söylersem tutuyor, oynarsam tutmuyor. Geçen gün bir arkadaşıma telefonda kupon yaptım. 13 katını tutturdu. Ben oynadığımda ise olmuyor. Terzi söküğünü dikemez misali.
2. Dünyada tuttuğum kulüplerin başında Real Madrid geliyor. Real'in hala Franco ile anılmasını ise anlayamıyorum. Sonuçta Real Madrid de Barcelona da artık endüstrileşmiş iki futbol devi. Bunlardan biri sosyalizm diğeri faşizm sempatizanıdır demek mümkün mü? Real'in dışında Almanya'da Jurgen Klopp'un yerinde genç yatırımlarıyla inanılmaz bir çıkış yakalayan Borussia Dortmund. Götze, Nuri Şahin ve Kagawa 1-2 yıla adlarından çok söz ettirirler. İtalya'da ise Napoli'ye bu sezon büyük sempati besliyorum. Milan yerine onların şampiyon olmasını isterim. En beğendiğim oyunculara gelince Lionel Messi, Cristiano Ronaldo ve Xavi olarak sıralayabilirim.
3. İngiltere'de Manchester United, İspanya'da Barcelona, İtalya'da Milan, Fransa'da Lille, Almanya'da Borussia Dortmund'un zirvede bulundukları ligi sezon bitiminde de şampiyon olarak tamamlayacaklarını düşünüyorum. Türkiye'de ise Fenerbahçe son dönemde yakaladığı performansla ipi önde göğüsleyebilecek gibi duruyor.

Galip Öztürk'e davetimizi geri çevirmediği için buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.

0 yorum:

Sporx.com Yazıları

Twitter


Blogger tarafından desteklenmektedir.

İLETİŞİM