1 Şubat 2011 Salı

Karşı Renge Geçen Bizden Değildir!

















Futbol duygusal bir oyun. Dengeler artık güç, teknik, taktikten ziyade duygularla, hırsla bozuluyor. Bu yüzdendir ki büyük takımlar güçleri elverdiğince rakiplerinden oyuncu çalmaya çalışır. Futbolda nicedir aynı ligde "kafaya" oynayan takımların birbirinden futbolcu alması normal karşılanır oldu. Alana, talep edene karşı değilim. Talebin altında bir kıskançlık bir eksiklik yatar. Ben gidene karşıyım. Ben kupa için para için formasının renginden feragat eden adama karşıyım arkadaş! El Nino'yu izlediğim ilk günden beri zerre kadar sevmedim.Tarzı, oyunu, koşuşu bile itici gelmişti o ergen halinin ancak bu çok oldu be Torres! Forma değiştirmeyi anlarım, anlarım da bunun manası neydi? Kırmızıdan maviye geçecektin de madem niye KOP'a sevdirdin kendini? 

Madem gidecektin, niye İspanya'ya dönmedin niye İtalya'ya gitmedin de "kırmızıdan maviye" geçtin?

Sanmayın Liverpool fanatiğiyim. Sanmayın. Ben sadece endüstriyel futbolun bitirdiği duyguların peşindeyim. Sevmiyorum rakibe transfer olan futbolcuyu. Eşini komşusuyla aldatan insandan farkı yoktur benim için, bir de üstüne para alıyorsa, bunu iş olarak yapıyorsa varın adını siz koyun...









0 yorum:

Sporx.com Yazıları

Twitter


Blogger tarafından desteklenmektedir.

İLETİŞİM